Jak dobry copywriting wpływa na marketing bloga firmowego?

Jak dobry copywriting wpływa na marketing bloga firmowego?

 

Jak wygląda marketing bloga firmowego, Twojego bloga? Jak Ci się przypomni, wrzucasz na niego treści. Najczęściej przypominasz sobie o swoim blogu między innymi ważnymi zajęciami?

 

Na początku był chaos …

Masz tylko kilka minut na napisanie tekstu, a jeszcze trzeba go sformatować, przeczytać drugi raz, znaleźć odpowiedni tytuł, zdjęcie i wprowadzić na blog. Nagle się okazuje, że przecież nie pomyślałeś o frazie kluczowej i kilku słowach wprowadzających.

Tysiąc myśli krąży w Twojej głowie, chcesz o tym opowiedzieć ludziom. Przecież twój produkt jest wart bliższego poznania.

Siadasz do pisania. Zdania nieskładne. Krótkie punkty, rozrzucone myśli. Jedni mają zdolność tworzenia pięknych i porywających przemówień, inni płynnego i spójnego pisania. Twój tekst niekoniecznie będzie przyjemny w odbiorze.

 

…i na końcu też

Jak to się wszystko kończy? Tekst jest chaotyczny, niespójny, mało czytelny dla odbiorcy i dla wyszukiwarek internetowych.

Twoi przyszli klienci trafiają do Ciebie. I co widzą?

Pewnie nie są zachwyceni, a tym bardziej daleko im do tego, żeby chcieli na tej podstawie poznać Twój produkt czy usługę. Skoro tak wygląda Twoja strona, to pewnie usługi świadczysz w podobny sposób … Marketing bloga firmowego prowadzony w ten sposób skutecznie zniechęca Twoich potencjalnych klientów.

 

Blog firmowy to Twoja wizytówka w sieci.

A co robisz z taką niedbale zaprojektowaną wizytówką? Szybko ląduje w koszu, prawda? Wcale nie myślisz, żeby nawiązać kontakt z firmą z tej wizytówki. Tak samo reaguje osoba, która wchodzi na Twój blog firmowy.

 

Czytasz książki, gazety, artykuły fachowe w Internecie?

Przypomnij sobie, jak reagujesz na te, które są dobrze napisane? Nagłówki mówią, o czym jest tekst, wszystko czytelne. Najważniejsze informacje widoczne od razu. Aż czekasz, by czytać dalej.

Tak samo powinien być prowadzony marketing bloga firmowego. Treści takie, że aż nie można się od nich oderwać.

 

To się nazywa dobry copywritnig.

Teksty schludne, czytelne, poprawnie stylistycznie, przyjemne dla odbiorcy. Taka praca wymaga czasu, ale warto. Przyciągniesz dzięki temu więcej czytelników, poznają Cię, zaufają i bardzo prawdopodobne, że kupią Twój produkt.

Dobry copywriting sprawi, że czytelnik kończąc czytać jeden artykuł, przejdzie do kolejnego. Nie będzie liczył minut. Zainteresuje go temat i będzie chciał go pogłębiać.

Przecież o to Ci chodzi, prawda?

 

O tym, że dobry copywriting jest reklamą Twojego bloga firmowego, czytaj dalej tutaj.

 

Nie masz czasu na fachowe prowadzenie bloga firmowego?

Masz trudność z pisaniem, przekazaniem odbiorcy tego, co masz w głowie i Twoje treści są chropowate i chaotyczne?

Napisz do mnie na mail: admin@angielskieinspiracje.pl  lub przejdź do zakładki KONTAKT.

Ela