o copywritingu i blogach firmowych

o copywritingu i blogach firmowych

Jak wygląda marketing bloga firmowego, Twojego bloga? Jak Ci się przypomni, wrzucasz na niego treści. Najczęściej przypominasz sobie o swoim blogu między innymi ważnymi zajęciami?

Reklama na blogu firmowym to nie tylko kolorowe banery, ale przede wszystkim dobre treści. Co znaczy dobra treść? Merytoryczna i poprawna językowo.

Blog to nie oferta produktowa, folder reklamowy. Blog firmowy pomaga złapać uwagę, kontakt klienta z firmą na blogu. Zrozumienie czytelnika i wyjście w jego stronę zaprasza go do zapoznania się z Twoim produktem.

Jesteś fachowcem w swojej dziedzinie? Wszystkie niuanse masz w jednym palcu? Doskonale. Tylko że branżowy język na blogu się nie sprawdza. Dlaczego?

Prowadzenie bloga firmowego to Twoim zdaniem czasochłonny obowiązek czy element marketingu. Dlaczego warto założyć blog firmowy?